5 نکته کوچولو : «چرا دپرسی غضنفر؟»

اکتبر 3, 2006 § 3 دیدگاه

1. طی یک‌دو هفته اخیر هرکس مرا می‌بیند ( واحتمالاً گذرش به خواب بزرگ هم افتاده است) می‌گوید:«هی فلانی! چرا اینقدر دپرسی؟»…

آدمیزاد است دیگر ، گاهی شاد است و بشکن می‌زند و قر می‌دهد، گاهی هم ، انگشتش شکسته ، شمشیر داموکلس بی‌کاری بالای سرش تاب می‌خورد و افسردگی قدیمی مزمن با تمام قوا بازمی‌گردد. البته اگر کسی منظورش نوشته‌‌«برگرد خانه اول» است که چیز سوبژکتیوی در آن نیست، روشن و واضح تجربه‌ای‌ست که از سرگذرانده‌ام و اگر تلخ است ربطی به بیماری یا تلخ‌اندیشی ندارد. با این حال ممنون که نگران احوال‌مایید و شرمنده اگر به ما سر زدید و عیش‌تان منقص شد . اگر نخ شمشیر بالای سرم بی‌هوا پاره نشود قول می‌دهم «چیزهای» طرب‌انگیز را برای خودم تنها نگه ندارم.

2. در پاسخ به نیمای عزیز و رفقای دیگر :«خواب بزرگ» هفته‌ای یکبار( یا دست‌کم هفته‌ای یکبار) آپدیت می‌شود. روزش خیلی معلوم نیست ولی طبق تجربه آخرهفته‌ها برای همه‌مان بهتر است.

3. برای دوستان چلچراغی: سایت چلچراغ دچار مشکلات عدیده است و هیچ ایمیلی از شما به دست ما نمی‌رسد. نرنجید لطفاً اگر پاسخی نگرفته‌اید.

4. نمی‌دانم چند نفرتان « بانویی که بخاطرش می‌کشند» را دانلود کرده‌اید. ولی از ظواهر امر (کامنت‌ها) برمی‌آید که جدی‌اش نگرفته‌اید. اگر یک‌نفر چنین گنجینه‌ای را نشانم می‌داد حاضربودم بعدش تمام سریالهای ماه رمضان را نگاه کنم یا تا ولایتمان یه لنگه پا بدوم! به نفعتان است درباره‌‌اش فوراً نظر بدهید؛ چون بزودی میفتم روی دنده کمیک‌بازی آنوقت تا هزار پست بعدی‌ام درباره بتمن و تن‌تن و ایکس‌من و هیت‌من و …خواهد بود! گذشته از شوخی بزودی چیزهایی درباره گرافیک‌نوول و خصوصاً همین سین‌سیتی می‌نویسم تا ککش (‌‌جسارتاً) به تنبان شما هم بیفتد.

5. و تا یادم نرفته :این سروش‌روحبخش‌ای که من هستم، هیچ پروفایلی در «کلوب»،« ارکات» و هیج جای دیگری در عالم وب ندارم. در مورد سروش‌روحبخش‌هایی هم که نیستم ، که خب اختیار خودشان را دادند. رفیقی گفت : « شیطون !عضو کلوپ طرفداران حسام نواب‌صفوی هم که شده‌ای. خودت را هم که مجرد معرفی می‌کنی. قدت را هم که نوشته‌ای 185! »

آن لطیفه قدیمی «غضنفر! بچه‌ات مرد» یادتان هست؟ با این تفاوت که آخر لطیفه طرف یادش می‌آیدکه اسمش، اصلاً غضنفر نیست ؛ اما من این توضیحات را می‌دهم چون اتفاقاً «اسم»‌ام غضنفر است.

§ 3 پاسخ برای 5 نکته کوچولو : «چرا دپرسی غضنفر؟»

  • گیوتین می‌گوید:

    سوءتفاهم؟ گمونم مشکل اصلی سوءسواد باشه. اسمتون رو توی آدرس ایمیل اشتباه تایپ کرده بودم! می‌بخشین. امیدوارم ایندفعه به دستتون رسیده باشه.
    درمورد «بانو» هم گمون می‌کنم مشکل همون ناآگاهی باشه. حداقل درمورد من که اینطور بوده. چشم. دستور اجرا می‌شود. فقط شما هم لطف کنین و توی بالا بردن شعور گرافیک نوولیستی ما کمک کنین. بدون شوخی، چیز زیادی از این سبک نمی‌دونیم.

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    چرا دپرسی حالا؟من هستم.از تو داغون تر…

  • Helen می‌گوید:

    :)))))))))))))))))
    کلوب طرفدارای حسام نواب صفویییییی؟؟؟!!!
    :))))))))))))

این چیست؟

شما در حال خواندن 5 نکته کوچولو : «چرا دپرسی غضنفر؟» در خواب بزرگ هستید.

فرا

