هوا کردن این آپولو

اوت 7, 2006 § 4 دیدگاه

به لطف نیما قالب هم سروسامانی گرفت . دیگر بهانه زیادی برایم نمانده …                                   بسیار خوشحالم که در ایران زندگی می کنیم و ناچار نیستم برای آن طرح کوچک بالای صفحه سبیل فرانک میلر را چرب کنم ( خوشبختانه میلر هم سبیل ندارد )                                                        چیز زیادی تا هوا کردن این آپولو نمانده است .

§ 4 پاسخ برای هوا کردن این آپولو

  • یاسر می‌گوید:

    با سلام
    دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر بار شما رو دیدم .
    اما به دلیل وقت کمی که داشتم فقط توانستم آخرین پست ارسالی شما رو بخونم .
    راستی وبلاگ ما هم آپ شد .
    آخرین پست های ارسالی این هفته ی ما شامل :
    دانلود بازی ، موسیقی از احسان خواجه امیری و 8 نرم افزار می باشد .
    ما مشتاقانه منتظر نظرات زیبای شما هستیم.
    اگر هم نرم افزاری رو خواستید که در وبلاگ قرار گیرد را برای ما در بخش نظرات ذکر کنید که در صورت موجود در وبلاگ قرار دهیم .
    خدانگهدار

  • فرهاد یلدا می‌گوید:

    سلام رفیق.ماندگار شدی بر دغدغه هایم/خواب روحبخش/

  • حسین سبحانی می‌گوید:

    درود بر شما دوست عزیز
    بابت وبلاگتان خدمت شما تبریک عرض می کنم.
    از این که دیدم در مورد شرلوک هولمز مطالبی نوشته اید بسیار خوشحال شدم.
    راستی دوست دارم با شما آشنا شوم. وبلاگ من هم در مورد شرلوک هولمز است. اگر وقت داشتید دیدن فرمایید. خوشحال می شوم.
    با تشکر
    حسین سبحانی

  • آيدا عزتي می‌گوید:

    اما من ترجيح ميدم سبیل فرانک میلر يا هر كس ديگه اي را چرب کنم اما كمي فقط كمي موقع كار با اينترنت ازادي عمل داشته باشم از گرفتن عكس تا خواندن مطلبي بسيار معمولي و دست به دامن فيلتر شكن ها نشم.

این چیست؟

شما در حال خواندن هوا کردن این آپولو در خواب بزرگ هستید.

فرا

